Ann Kåge Form

tisdag 27 november 2012

Lotteri i advent

Här kommer en liten utlottning nu till jul. Vinsten är en "God Julskål" och en liten "stjärnskål". Fler bilder hittar du i min webbutik under "Juletid". Frakten ingår i vinsten.
Alla som hittar hit är välkomna att deltaga. Det är bara att skriva en kommentar om att du vill vara med så får du 1 lott. Om du länkar mig eller gör ett blogginlägg och tipsar om lotteriet på din blogg eller hemsida så får du 2 lotter! Glöm inte att fylla i adress till din blogg eller hemsida.

God Julskål och liten stjärnskål 

Vinnaren i lotteriet drar jag 15.00 på luciadagen och meddelar här på min blogg. Du som vunnit får inte glömma att maila mig dina uppgifter så jag kan skicka vinsten.
Lycka till!

15 kommentarer:

  1. Hej Ann!
    Så roligt att du har en blogg!
    Självklart vill jag vara med i din utlottning och länkar dej hos mej med bild och allt!

    Så fin din blogg är! Jag lägger in dej hos mej så jag kan följa dej här!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna dina söta skålar.
    Har lagt ut din utlottning på min blogg så fler kanske kan hitta hit och ta chansen =)
    Ha en fin kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Vilka söta små skålar, kunde inte motstå att vara med och tävla när jag hittade länken hos en vän. Har ingen egen blogg men jag ska absolut tipsa alla mina vänner om din utlottning.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  4. Hej Ann!
    Jag hittade in på din blogg, den var väldigt trevlig.
    Jag vill gärna vara med i ditt lotteri.
    Kram Christina K (jobbarkompis Hamra)

    SvaraRadera
  5. Det verkar som min kommentar inte kom med så jag tar den igen! Som sagt...Dina fina keramik hantverk var de som gav mest intryck på mej i Julhandeln under den gångna helgen, så självklart vill jag gärna ta del av en turlott :)
    Yrza Grip

    SvaraRadera
  6. Hej Ann! Vi träffades på söndag em på julmarknaden. Så nu har jag hittat din jättefina blogg. Och din ännu finare keramik. Jag vill också vara med i ditt lotteri. Jag ska länka från min blogg om jag klarar av det.
    Hälsningar fr Eva
    www.krusans.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Hej! Sprang på dina fina verk i Söderköping i söndags men hade tyvärr inte kontakter med mig, och tur var väl det tyckte sambon! Vill gärna vara med i utlottningen! Mvh Linnea, linnea.neckman[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej! Å vad fina saker du gör. Jag vill absolut delta i utlottningen!

    Sågs på marknaden, sönd em, pratade barnmuggar o spillkum bla..
    Kommer på torsdag också!
    //Ann Karlsson Söderköping

    SvaraRadera
  9. Hej igen!
    Nu har jag länkat dej och utlottningen från min FB-sida också! Hoppas du får många besökare.

    Ann Karlsson Söderköping

    SvaraRadera
  10. lisa.hadd.danielsson@tele2.se4 december 2012 11:01

    Hej Ann vill gärna delta i ditt fina lotteri, har även lagt ut din hemsida på FB med dotterns hjälp/ ha en bra dag Lisa

    SvaraRadera
  11. lisa.hadd.danielsson@tele2.se4 december 2012 11:03

    Vill gärna ta del av ditt fina lotteri, har även länkat din hemsida till min FB med hjälp av dottern ha en bra dag/ Lisa

    SvaraRadera
  12. Så fin hemsida du har, och din keramik är jättefin, som jag sa när vi träffades i Brunnsladan. Vill gärna delta i ditt lotteri! Har delat din sida på FB.

    evak.rosander@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Underbara ting du gör!
    Vill gärna vara med i lotteriet.Har ingen blogg men tipsar många om dig.

    Hälsningar Gunilla
    gunilla.hem@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Ååååh så fina!
    Jag tar en lott och kollar om jag har tur!
    Maria K.

    SvaraRadera
  15. Visst villjag vara med o tar en lott.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera