Ann Kåge Form

söndag 19 maj 2013

Fullt upp...

... med att tillverka ny keramik. Jag har drejat burkar, koppar och tillverkat manchetter.
Nu i veckan som var skulle jag ha fått en leverans med restnoterade varor men den har blivit försenad. Hoppas att sakerna kommer nu denna veckan så jag har lite nytt med mig nu på lördag hos Lindhs Te & Kaffe.

Några bilder från verkstadsbutiken
Nyinköpt lavendel och mårbackapelargon
Lavendel på stam

Hoppas att vi ses på lördag och ha en skön söndagskväll!

3 kommentarer:

  1. DU har verkligen mycket fint hos dej!
    På lördag har vi både rep och konsert, så då kan jag inte heller hälsa på dej på caféet, men någon torsdag måste jag försöka titta in till din butik!
    Lycka till på lördag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Åh vad vackert! Tänk om jag fick komma in och känna och klämma =)
    Trevlig söndagskväll på dig!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara hålla med om tidigare kommentarer!!!! Ler. KRAM

    SvaraRadera