Ann Kåge Form

fredag 16 augusti 2013

Sensommartid


Då går vi in i sensommaren men det känns ändå ok för vi fick ju en sån fantastisk sommar. Nu sitter jag här och planerar för hösten. Det som är inplanerat finns i spalten till höger. Här kommer några bilder från sommaren.

Simrishamn

Simrishamn

Österlen

Österlen

Glimmingehus
Butiken "Mellby 11"



Soldäcksbygge

En blandning av rött och svart

Keramik på tork
Min keramik på Cafe lilla Kanalmagasinet, Söderköping

Min keramik på Cafe lilla Kanalmagasinet, Söderköping

Min keramik på Cafe lilla Kanalmagasinet, Söderköping

Min keramik på Cafe lilla Kanalmagasinet, Söderköping
•••
Den 24:e augusti är ni välkomna igen till Lindhs Te och Kaffe i Knäppingsborg i Norrköping.
Önskar er alla en skön och trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder och så mycket fint du visar!
    Så du ska vara med på höstmarknaden, jag vet inte ännu om jag hinner - allt har ju satt igång här med en rivstart! :)

    Kul att du är på Lindhs! Kanske att jag tittar in nån gång! Så fin den butiken är!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Oj så många fina bilder. Vacker keramik och vacker natur. Nu när jag äntligen är en stolt ägare av din vackra kruka så har jag spanat in dina vackra tekoppar. Någon gång ska även de bli mina =)
    Vilken härlig höst du har framför dig.
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det var roligt att hitta hit:) Jag tittade på dina fantastiskt vackra saker hos Viola på marknaden, men tyvärr blev det inget köp. Det var så mycket folk och jag stod själv och sålde så jag var nog supervimsig...
    Nu lägger jag din blogg i min lista så kan jag ha lite koll;)

    Ha det gott!!
    Hälsningar lisa

    SvaraRadera