Ann Kåge Form

fredag 25 oktober 2013

Några bilder...

…Nu har jag sprungit runt med dammtrasa, dammsugare och golvmopp i några timmar. Visst är det skönt när allt är gjort!
Vårt vardagsrum
Vårt sovrum. Fjärilstavlan är från Lisas Hus (Elizabeth Hellman)
Badrummet i svart & vitt


En god kopp kaffe och nyaste Lantliv (nr 13) blir bra nu.
Min keramik på brickan!
Ett stort tack till Karin Svedman, Maria Hultberg och Klas Sjöberg(foto) för att min keramik fick vara med i ert vackra reportage. (Bilder fotograferade idag direkt från tidningen Lantliv nummer 13 2013)

Ha nu en skön och solig fredag!

3 kommentarer:

  1. Men åh...så kul! Jag skummade bara igenom i glädjen att kunna sitta ner lite och titta i senaste numret! Nu var jag tvungen att gå tillbaks! Dina fina saker är ju med på nästan alla bilderna i reportaget! Så jätteroligt!!
    Det är du verkligen värd! Så mycket snyggt du gör!

    Så fint du har det, städat och skönt!
    Jag längtar till lugnet och ordningen...men snart så! Just nu är det totalkaos! :)
    Så fint att du har ramat min fjäril, jag känner mej stolt!

    Ha en fin helg (igen)!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Grattis till reportaget. Vad roligt. Jag var och tummade på dina muggar i Knäppingsborg igår. Såg att du har öppet i din verkstad, funderar på att komma med en vän :)
    Trevlig helg, Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej Ann! Va kul att få se lite bilder från ditt hem. Så fint du har det. Verkligen inspirerande.
    Jätteroligt att din keramik finns med på bilderna i tidningen. Men du gör ju så himla vackra saker, så jag förstår ju att de ville ha med dem.
    Kommer du att stå på julmarknaden hos Violan? Jag kommer tyvärr inte ner denna gång.

    Ha det gott nu. Jag hoppas vi ses snart igen.

    Kram Åsa.

    SvaraRadera