Ann Kåge Form

fredag 22 november 2013

Lotteri i advent…

Här kommer en liten utlottning nu till jul. Vinsten är en nattastake och frakten ingår. Alla som hittar hit är välkomna att delta. Skriv bara en kommentar om att du vill vara med så får du 1 lott och om du berättar om utlottningen på din blogg, hemsida eller Facebook får du ytterligare 1 lott. Vinnaren i lotteriet dras den 9:e december kl. 15.00.
Titta gärna in på min nya hemsida och till sist…
…imorgon börjar julen i Knäppingsborg. Varmt välkomna till Lindhs te & kaffe mellan 10.00-16.00
och upplev en mysig stämning med julens alla dofter och smaker.
Ha en skön helg.



28 kommentarer:

  1. Hej! Jag är gärna med i lotteriet med en lott! Ljusstaken är alldeles ljuvlig, tänk om den skulle bli min!
    Kram från Nanne

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med i utlottningen och länkar på min blogg med bild också!
    Vilken vacker nattstake, precis som allt annat du gör!
    Lycka till i Knäppingsborg imorron! Här sjunger vi för de gamla på äldreboendet!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Att jag vill!!! Denna ljusstake är så vacker och jag har sneglat på den många gånger, den skulle passa så fint i badrummet.
    Jag har länkat till utlottningen i min blogg.
    Ha en fin helg nu!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Klart jag tar 2 lotter !!

    Nu hoppas jag på tur, vi ses säkert i Knäppingsborg, kram Marie

    SvaraRadera
  5. Hoppas på tur med min lott, lycka till med försäljningen, kram

    SvaraRadera
  6. Blir så glad om jag vinner den fina ljusstaken

    dahlkev@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Såklart jag vill vara med och tävla om den superfina ljusstaken. Titta in till mig om du har lust att vara med i en annan tävling :) Karin

    SvaraRadera
  8. Har tittat runt här på bloggen och himmel vad mycket fint du har, är verkligen nyfiken på din butik och kommer jag för ska jag helt klart vara där inne till du kör ut mig :) Karin

    SvaraRadera
  9. Marianne Tollin25 november 2013 18:06

    Tycker så mycket om din vita keramik - har de mesta av dina vackra konstverk - men har inte någon ljusstake - önskar jag har tur Jag delar på facebook
    Marianne Tollin / Norrköping

    SvaraRadera
  10. vill gärna vara med i utlottningen, älskar den typen av ljusstake

    elisabeth.karlsson@edu.boras.se

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Men åhåhåå vilken fin ljusstake!
    Vilket hantverk, keramiken är
    verkligen fin!
    Vill jättegärna vara med i utlottningen, så 1 lott tack!
    Ha det så gott/ Marie i Visby

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej Ann!
    Nu är jag här inne och kikar hos dig. Vi pratade ju just om vår bloggar när vi stod på marknaden.
    Och den fina ljusstaken var jag ju och glodde på några gånger, så det är klart jag måste testa om jag har någon tur. Jag hoppas ju på det förstås.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  13. Nu har jag försökt flera gånger... det är så förb... svårt att se de där bokstäverna man ska skriva. men jag gör väl ett nytt försök igen, och se om jag blir godkäns.
    Jag skrev just att jag är här och kikar in nu, vi pratade ju om det på julmarknaden, du och jag. Och den fina ljusstaken var jag och glodde på ett par gånger... så nu hoppas jag på turen. Man måste ju försöka i alla fall.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  14. Helena i Uppsala
    Jag är med med en lott!
    Kollar 9 dec om jag varit lyckosam.

    SvaraRadera
  15. Hoppas på tur förstås för du gör så vackra ting=)
    Tar 2 lotter länkar på min facebook sida för jag bloggar aldrig nu förtiden ;)
    Ha det fint!
    KRAM Camilla

    SvaraRadera
  16. Åh den vill nog bo hos mig.
    Kram från grannen på marknaden

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med i utlottningen av ljusstaken. Den är mycket vacker så jag hoppas att jag vinner den.
    Hälsningar Lena Bojmark i Storvreta
    lena.bojmark@live.se

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna vara med i utlottningen av ljusstaken. Den är mycket vacker så jag hoppas på tur.
    Hälsningar Lena i Storvreta
    lena.bojmark@live.se

    SvaraRadera
  19. Så kul att hitta hit då du har så fin utlottning..Härlig ljusstake som jag önskar vinna!Länkar från min blogg.kramar

    SvaraRadera
  20. Hej! Så trevligt att jag hittade din blogg (via länkning om lotteri) Klart jag vill vara med på utlottningen och hoppas på tur. Tror det är min turvecka nu för jag är också uttagen till Veckans Blogg på Besökstoppen och har en god chans där. En trevlig dag önskar jag dig /M

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Vilken fin ljusstake!!!
    Jag vill gärna vara med i denna utlottning.

    Kram Margareta

    SvaraRadera
  22. Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen av denna vackra ljusstake.

    Med vänliga hälsningar
    Sofia

    SvaraRadera
  23. Klart man vill vinna den fina ljusstaken passar fint nu till jul
    Ha en bra helg

    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  24. Vacker ljusstake passar fint nu till jul. Vill jättegärna ha en sådan.
    Ha en skön advent.
    Mvh
    gustafsson.yvonne@telia.coms

    SvaraRadera
  25. En sån ljusstake vill jag förstås ha
    tänk om du MIN lott ville dra!

    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  26. Hejsan. Sitter utanför Kungälv och på utsidan full snöstorm. Mysigt, kom in på din fina hemsida och fann alla vackra ting hos dig. Din ljusstake är ju magnifikt läcker, önskar gärna vara med i utlottningen.
    Ingerw2010@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Ha en fin andra advent! Kram Nina

    SvaraRadera
  28. Emma.agberg@hotmail.com8 december 2013 13:53

    Jag är gärna med om utlottning till denna fina stake, synd att min föregående gick sönder i tusen bitar. Så hoppas nu på en vinst :)

    SvaraRadera