Ann Kåge Form

tisdag 12 november 2013

Några bilder...

... från verkstadsbutiken. Har lite svårt att hitta den rätta julinspirationen trots att jag pyntat med mossa, kulor, kanel och nötter. Kanske beror det på att sommaren varade så länge i år och att hösten varit varm och skön.
Och första julmarknaden som jag är med på är redan nu i helgen.
Tiden… den går fort ibland.
Så kom förbi  Violas Romantiska Ting nu på lördag 16/11 och söndag 17/11 mellan klockan 10.00-16.00. Titta in på Violas blogg och Facebook där visar hon  en massa fint som kommer att vara till försäljning.
Ha en fin novembertisdag!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det märkligt så snabbt tiden går....eller blir man lite vilsen av det fina vädret och värmen som varit?
    Jag kan inte fatta att det redan är julmarknad och att de börjar hänga lampor i granen här utanför!!!

    Underbara bilder på din vita keramik mot den mörka bakgrunden!!!

    Lycka till i helgen! Jag tittar in och kollar läget!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Visst är man lite förvirrad av årstiden just nu, men hos oss verkar det ha vänt och de senaste två dagarna har det varit minusgrader. Några snöflingor på det här så får jag rätta vintefeelingen.
    Har köpt två nya elljusstakar så nu bara väntar jag på advent =)
    Julmarknad låter jättemysigt!
    Ha en fin vecka!
    Kram Annica

    SvaraRadera