Ann Kåge Form

tisdag 17 december 2013

Några bilder…

… från 3.e advent i Knäppingsborg.
Vi hade ganska grått väder båda dagarna men många härliga människor från när och fjärran hade vågat sig ut. Nu får man tända några ljus,känna hyacintdoften och äta lite julgotter så man klarar av det gråa vädret.
Lyktorna finns på min hemsidas nätbutik
På lördag är jag hos Lindhs Te & Kaffe igen mellan 10.00-16.00.
Hjärtligt välkomna.
Om du vill komma förbi verkstadsbutiken så är det bara att ringa så bestämmer vi en tid.
Ha en skön vecka.

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig miljö detta är och så väl den passa för dej och dina fina saker!

    Själv har jag just haft en dunderförkylning! Eländes, elände! :)
    Jag börjar väl komma tillbaks till livet nu, men fy, så jobbigt och snorigt det har varit! HOppas att du klarar dej från sånt och fortsatt lycka till med försäljningen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut! Hoppas du fick sälja mycket! Men nog liknar det mer vårväder än julväder (kolla på min blogg så ska du få se lite av mina vårblommor!!!!)
    Kram, Växthusmadam

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga bilder, de kompenserar verkligen för det trista vädret utanför våra fönster.
    Hoppas försäljningen inför jul går bra!
    Kram Annica

    SvaraRadera