Ann Kåge Form

fredag 24 januari 2014

Roskoppar…

…åter i lager.
Kopparna är dekorerade med varierande rosdekaler och en fjäril eller en sångfågel. Dekalerna bränns på kopparna en tredje gång i keramikugnen. Kopparna finns nu i nätbutiken. Kan ju också passa på att berätta att jag i år kommer att hyra torgplats på Rådhustorget i Söderköping. Tanken är att jag kommer att vara där mest under sommarhalvåret men hoppas att kunna vara där fredagar eller lördagar redan från februari om vädret tillåter. Om det finns någon som vill prova på torghandel under turistsäsongen finns det platser att hyra per dag. Maila eller ring mig för mer information.

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Men jisses, så fina koppar!!! Jag blir helt vimmelkantig när jag ser dom! Vääääldigt vackra med både fjärilar, rosor och liten fågel!
    Du kommer att sälja slut direkt på dessa!
    Lycka till med försäljningen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. åh så somrigt och fint.
    Vad härligt med en egen torgplats, nu håller vi tummarna för en fin vår och sommar.
    Kram Annica

    SvaraRadera