Ann Kåge Form

måndag 3 februari 2014

Ny månad…

…och ny vecka.Veckorna går ju ändå ganska fort, vilket är skönt så vi får vår snart. Ska titta till mina mårbackapelargoner som fått stå i trädgårdsrummet sen i höstas. För det börjar väl bli dax att klippa ner dem och byta jord. Bäst att titta runt lite hos alla fina bloggare och göra som dem.
I verkstan produceras det mest koppar men även ljusmanschetter (några finns i nätbutiken)...
... och försök till nya odlingsstickor.
Veckans vara denna vecka är en glasflaska.
Önskar dig en skön start på veckan!

5 kommentarer:

  1. Åh, så fina dina koppar är! Jag älskar den formen!

    Söt och användbar glasflaska också och med ljusmanschetten till blir den ju en ljusstake! Läckert!

    Jag veckorna rullar på, men VAR är solen? Här är så grått och trist varje dag, men milt och snön håller på att försvinna, men det lär väl inte vara den sista snösmältan...! :)
    Ha en fin start på veckan!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Så fina koppar!! Fick mig att tänka på Bohuslän, sommar, hav, klippor... varför vet jag inte, men det är väl härligt när man hittar associationer i saker. Ljusmanschetterna är också supersöta!!
    Jag är lite avundsjuk på dig som jobbar i lera, det är så imponerande att få fram så mycket vackert ur en klump. Jag har testat lite lätt men jag och lera var tyvärr ingen bra kombination.

    Jag önskar en fin start på veckan till Dig också!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  3. Ja men åh så fint! gillar verkligen ideen med ljusmanschetterna! så snyggt på flaskan.. =)
    Ha det gott!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja, nog är det vår snart allt. Snö februari ut vill jag gärna ha, men sedan är våren välkommen.
    Ljusmanschetterna är jättesöta, du är så duktig!
    Ha det fint!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. Underbara koppar, har lagt ut om vårmarknaden på FB, du kan höra av dig vilka bilder jag kan visa där på vad du ska sälja, vi höres, kram

    SvaraRadera