Ann Kåge Form

måndag 24 februari 2014

Vilket underbart…

…vårväder vi haft här i Östergötland idag. Hoppas du haft en lika härlig dag. Håller fortfarande på och fixar i källaren med att få till ett lagerrum för att få lite bättre ordning. Har visst en förmåga att sprida ut mig.
Jobbar också med att göra om webbutiken så jag tar ett litet uppehåll med veckans vara ett tag tills butiken är klar. Passar också på att tacka för alla fina kommentarer jag får,de värmer gott.
Ha en fortsatt härlig vecka!

10 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja, vilket väder!!! 8+ och vårfeeling i luften.
    Tänk, jag upptäckte alldeles nyss att du har en webshop också, jättefina saker!! gillar att du har märken som inte finns överallt. ...och så dina egna helt ljuvliga saker. Kopparna med rosendekaler...mmm de tål att tänka på...
    Du får ha det så bra där nere i källaren då;)
    kram lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tusen tack för fina ord. Kul att höra att du också har vår där du bor.
      Ha det så bra du också!
      Kram Ann

      Radera
  2. Ja, vilket härligt vårväder vi har haft! Äntligen lite vår!
    Utrymme är alltid välkommet. Hoppas att du får till det, och det får du säkert!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för uppmuntrande ord mitt i röj- och städjobbet.
      Ha det så gott!
      Kram Ann

      Radera
  3. Vilken dag det var igår, underbart men där jag befinner mig idag är det bara grått, är i Västerviks skärgård, kanske gjorde bort mig som åkte hit, skulle stannat hemma. Skulle gärna se dig här på vårens kundkvällar 24-25/3 drop in 17-20, bjuder på tilltugg och dryck och massor av snälla rabatter, ta med dig några vänner och kom gärna, hör av dig i så fall för platserna är begränsade, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack för inbjudan men jag kan tyvärr inte komma denna gång.
      Kram Ann

      Radera
  4. Vi har också haft ett härligt vårväder. Man blir så glad när solen behagar att visa sig.
    Utrymme är en ständig bristvara hos oss, håller precis på att göra en rejäl utrensning ur två stora överskåp till garderoberna. Den som spar han har...men hur i hela fridens namn tänkte jag när jag sparade sex års studiematerial (alla anteckningar och böcker). Det kommer bli några svängar till återvinningen här framöver =)
    Hoppas det fina vädret fortsätter och att vårsolen skiner på dig hela veckan!
    Kram Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej.
      Det verkar som om vi håller på med samma slags utrensningar. Såna där man gör vart tionde år ungefär. Skönt när det är gjort. Ha det så bra!
      Kram Ann

      Radera
  5. Även här är det vårväder, men lite för kallt ändå för att jobba nån längre tid utomhus.
    Lagerutrymme finns det alltid för lite av. Förstår inte var alla prylar kommer ifrån?
    Dina hyllor ser fina ut och du gör ju så mycket tjusigt!

    Allt gott

    /Anette

    SvaraRadera
  6. Hej och tack för fina ord. Jag tänker som du att man inte förstår var allt kommer ifrån. Det är lätt att bli trött av det i alla fall.
    Kram Ann

    SvaraRadera