Ann Kåge Form

tisdag 22 april 2014

Sol hela veckan…

… enligt väderprognosen så nu äntligen kan mitt torgliv börja. Det har inte varit så bra väder för att kunna stå där ännu och så har jag ju varit iväg på olika marknader vissa helger. Men nu måste vädret hålla i sig och då finns jag på Rådhustorget nu på lördag. Inväntar en leverans med bl.a. doftljus och fler ljusstakar av gamla stolsben så nu hoppas jag den kommer innan helgen.
Här kommer några bilder tagna vid 18.00-tiden idag. Visst mår man bra av kvällssol, blå himmel och att se allt som spirar.
Krikonblommor
Syrenknopp
Plommonknopp
Penseer på trappan
Önskar dig en skön och solig vecka!

4 kommentarer:

  1. Ja, vilket underbart väder vi har och så mycket fint du visar! Vilken fart blomningen fick och alla träden som har skir grönska!
    Det borde vara läge att stå på torget nu, ja! Hoppas att det lyckas för dej och att vädret håller i sej!
    Själv håller jag mej lugn, men är redan lite bättre! Tack för kryapådej-hälsningen!
    Kram
    LIsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för fina ord. Bra att du vilar så du blir frisk snart och kan njuta av allt det fina i naturen.
      Kram Ann

      Radera
  2. Att stå och sälja på ett torg en solig och varm dag verkar inte fy skam, hoppas det blir mycket folk och att du får sälja en hel del saker.
    Jag blir som en katt i solsken, rullar ihop mig i solstolen och bara njuter =)
    Ha en riktigt trevlig helg på torget!
    Kram Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack. Vilken härlig metafor. Jag njuter också ungefär likadant. Ha det gott!
      Kram Ann

      Radera