Ann Kåge Form

onsdag 27 augusti 2014

Snart är augusti förbi …




… och alla besökare och sommargäster har åkt hem till sitt.  Då blir Söderköping åter igen den lugna lilla staden. Förutom nu till helgen då Söderköpings Gästabud går av stapeln. I tre dagar förändras staden till en fantastisk medeltida upplevelse. Så något torgande blir det inte för mig i helgen men däremot är du hjärtligt välkommen idag mellan 14.00-18.00 för idag ska äntligen solen titta fram igen.

Fin plåtburk finns i web-butiken
Önskar dig en fin vecka och uppehåll i allt regnande!

3 kommentarer:

  1. Det var en fin blombild. Och roligt med
    en medeltids-helg, ska ju äntligen bli lite
    varmare och soligare.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Ja, hösten kom snabbt och lite chockartat efter den värmen som varit!
    Jag antar att det blir fullt i Sörping i helgen! Jag har aldrig varit på medeltidsdagarna, jag skyr folksamlingar lite, men jag kommer nog att åka igenom eftersom jag ska söderut i helgen.
    Soligt och härligt idag, så lycka till med försäljningen!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Ja, det är nästan lite svårt att fatta att det strax är september. Jag försöker som vanligt att hålla mig kvar vid sommaren... och idag är det definitivt inga problem, äntligen sol!!! Så söta blommor, lite höstiga färger. Vilken fin plåtburk! den måste jag kika på.

    Ha det gott!!
    kram lisa

    SvaraRadera