Ann Kåge Form

söndag 28 december 2014

Så blev det riktig vinter…

… med en massa minusgrader och ett fluffigt snötäcke här i Söderköping.

Bilden tagen genom fönstret igår morse.
 Jag har njutit av ledig tid, ätit god mat, en hel del godis och sett en massa filmer. Förkylningen har spridit sig till andra i familjen men jag är nästan helt frisk nu. Och då kommer ju många funderingar kring 2015 så nu har jag börjat planera lite smått. Nytt för i år blir helgkurser i keramik och en öppet-hus lördag där man får möjlighet att prova på att dreja. Återkommer snart med datum och tider för kurserna men är du intresserad får du gärna ringa eller maila mig om du har några frågor.

Hoppas du haft en skön och fin jul!

3 kommentarer:

  1. Det blev vinter! Från det milda till snö
    och jättekallt var lite tvära kast, men man
    vänjer sig snabbt. Fin bild du tog genom rutan.
    God fortsättning och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Snön kom även här. Skönt med ljuset. Tråkigt att jag inte bor i närheten. Det hade varit kul att besöka dig och verkstaden. Önskar lycka till och god fortsättning.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Ja, så kom då vintern, med besked! Oj, så kallt det blev med en gång! Här har vi haft ett par omfattande strömavbrott och det är lite utkylt hemma i lägenheten!
    Skönt att din förkylning börjat släppa och så spännande det låter med dina kommande planer!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera