Ann Kåge Form

tisdag 20 januari 2015

Att längta…

.. och vänta på våren blir man trött av. Så det blev en liten vilopaus från bloggen. Sitter mycket nu med funderingar kring min verksamhet. Tänker på torget, årets marknadsdagar, försöker hitta på något nytt med keramiken, städar och plockar i verkstan, letar inspirationsbilder på nätet och pinterest. Längtar efter lite förändring… och solen… Här följer några inspirationsbilder från pinterest.





Från bloggen Blomsterverkstad som du hittar i min blogglista

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

5 kommentarer:

  1. Jag känner igen din känsla! Man blir jättetrött och grått är det! Jag letar också inspiration för en ev. målning, men, men...! Inget som direkt slår till och sen blir det ju mörkt så snabbt och då har jag svårt att måla.

    Hoppas att du hittar något! Du fann i alla fall jätteläckra bilder som du visar här!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Så mycket våtvackert Du hittat. Jag som inte ens fått riktig vinter ännu.
    Ha det så bra
    Anette

    SvaraRadera
  3. Jag är ingen så förtjust i vinter, och
    februari kunde vi hoppa över. Dina bilder
    är mycket roligare, jättefina.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Ibland får man en liten dipp, men jag hoppas du hittar massor av inspiration snart. Vi har otroligt vitt och vackert ute, så jag känner mig otroligt fylld av inspiration och glädje. Tänk vad vädret kan göra med vårt humör.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Det är ju lite så så här års...att man längtar!!!
    Helt underbara bilder...Tack!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera