Ann Kåge Form

fredag 30 januari 2015

Att hålla...

… snyggt och rent i en keramikverkstad är ett evighetsarbete så för det mesta blir det lite ”ytlig” städning. Men nu har jag fixat, städat  och rensat ut mer noggrant och så blir det en tur till tippen… igen.

Burkar med text
Pelare till ugnen
Var sak på sin plats med hjälp av Dymo

Listor över basproduktionen ( så jag inte glömmer vad jag ska hålla på med).
 Känns riktigt skönt för nu kan man ju liksom börja om från början;)

 Allt gott till dig som tittar in! 

3 kommentarer:

  1. Så duktig du är som har städat och fått i ordning! Antar att det är rätt mycket saker som ska vara på plats.
    Jag förstår om du producerar ganska mycket nu inför kommande marknader.

    Vilken härlig marmelad i förra inlägget, och sconsen! Så gott!

    Ha en härlig helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Så skönt det är och göra en rejäl
    utrensning, ser att du har jättefin
    ordning.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Hej hopp Ann,

    Även om det är mycket arbete att rensa ut och städa något som en verkstad så kan jag definitvt säga dig att det är värt det.
    På bilderna du har delat så ser det redan helt otroligt snyggt ut och jag är helt säker på att nu när du kan börja om från nytt så kommer det bara kunna bli bättre och bättre. :)

    Stora varma kramar från oss alla,
    Jesper K
    DYMOSupport

    SvaraRadera