Ann Kåge Form

fredag 23 januari 2015

Välkommen till…

… prova på-kurs i min verkstad lördagen 31 januari. Under två timmar får du prova på att dreja, kavla, tumma och ringla och du väljer själv vad du vill göra. Kostnaden för prova på-kursen är 250 kronor och kaffe/te och liten kaka ingår. Om du vill bränner jag dina alster och också glaserar dem till en kostnad av 50 kronor per kilo. Ring eller maila för anmälan och sista anmälningsdag är måndag 26 januari för att jag ska kunna planera på ett bra sätt.

Du hittar mer information kring vårens kurser om du klickar på kursrutan i högerspalten längst upp.

Tack för titten och ha en riktigt skön helg!

6 kommentarer:

  1. Lycka till med kursen och ha en härlig helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Om du bara visste så gärna jag hade gått en kurs hos dig :-))
    Önskar dig en toppen helg!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle komma som det berömda
    skottet om jag bodde närmare, ser så roligt
    ut.
    Ha en riktigt mysig lördag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Åh, vad gärna jag hade velat vara där.
    Trevlig avslutning på denna helg!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. Jag hade så gärna velat komma på din prova på-kurs! Skulle vara så roligt att få prova på att dreja. Kommer du att ha någon mer sådan kurs?

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Så synd att jag inte bor i närheten. Lycka till!
    Kram Anette

    SvaraRadera