Ann Kåge Form

tisdag 17 mars 2015

Här kommer …

…ett litet blogginlägg från mig. Tog en liten paus från allt ”datorsittande” och njutit av underbara dagar på trädäcket och haft det lugnt och skönt. Lite verkstadsarbete har det också blivit och idag har jag fotat i verkstadsbutiken sådant som jag kommer att ha med mig till Linds te & kaffe nu på lördag och till påskmarknaden hos Romantiska ting sista helgen i mars.


Varmt välkomna till Linds te & kaffe i Knäppingsborg, Norrköping nu på lördag mellan 10.00-16.00.

Önskar dig en skön och solig tisdag!

3 kommentarer:

  1. Det gjorde du allt rätt i! Det är bäst att passa på att njuta nu när det är så sköna dagar. Så roligt med vårmarknaderna som kommer igång nu.
    Ha en skön fortsättning på veckan nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Så klok du är som tog datorpaus! Speciellt när solen har strålat varje dag!
    Så mycket fint du har gjort och så snyggt i det svart skåpet!
    Jag kommer och tittar till er på vårmarknaden, ska inte vara med i år!
    Det är så mycket annat som händer nu med körerna!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Nu får man passa på och njuta av vårvärmen för kallare väder är tydligen på väg.
    Så roligt det ser ut på keramikkursen.

    Kram Agneta

    SvaraRadera