Ann Kåge Form

onsdag 22 april 2015

Nyinkommet …


Fat tillverkat av återvunnen plåt och liten glasvas


Finns i två storlekar 35cm och 15 cm i diameter


Glasbunke 15,5 cm diameter och 21,5 cm hög


…och funderingar kring nätbutiken.
Snart börjar sommarsäsongen i Söderköping och då jag i år kommer att ”flytta in” i den gamla väderkvarnen på Korskullen och där driva sommargalleri och butik med konsthantverk och interiör har jag nu beslutat att inte ha kvar nätbutiken längre på det sätt som den är nu för jag vill ägna full tid åt galleriet.
Nätbutiken kommer inom några dagar att avslutas men om du ser något på hemsidan, bloggen eller instagram som du skulle vilja köpa så går det bra att maila eller ringa för mer information kring produkterna så skickar jag paket som förut. Till hösten kommer det att bli någon form av nätförsäljning genom hemsidan istället.
Önskar dig en fortsatt underbar vårdag!

6 kommentarer:

  1. Så användbara och läckra plåtbrickorna är och glasbunkar kan man visst aldrig få nog av!
    Jag kan tro att du har fullt upp nu med att öppna upp kvarnen! Åh, så spännande! Hoppas att du hunnit krya på dej från flunsa och feber!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag ramlade in här via en annan blogg. Så underbara foton du visar. Konstnärliga med vacker färgharmoni. Hälsar nog på här igen. Fin kväll!/Helena

    SvaraRadera
  3. Du gör rätt, det blir mycket med både
    nätbutik och kvarnen. Gillar brickorna, och
    mina små vaser från dig är favoriter.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Så fina plåtfat. Härliga färger!
    Låter som ett klokt beslut med nätbutiken, man kan ju inte hinna allt.
    Vackra blommande kvistar!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Fina brickor och säkert användbara till mycket. Så trevligt det låter att hålla till i en väderkvarn. Förstår att du vill fokusera på fysiska butiken. Man kan helt enkelt inte hinna allt.
    Lycka till och kram
    Anette

    SvaraRadera
  6. Så läckra fat, helst ska det vara alla färger tillsammans. De liknar stjärnor jag sett i återbrukat material.
    Kvistar i glasburk är oslagbart, både enkelt och vackert!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera