Ann Kåge Form

söndag 10 maj 2015

Glömmer ...

... bort bloggen för nu har jag ju upptäckt Instagram. Men här kommer några bilder som jag tog förra veckan i väderkvarnen. Nu öppnade vi alla luckor för att kunna se hur mycket naturligt ljus som tittar in men några extra lampor måste jag nog sätta in också.


Vackert ljus som kommer in och en läcker gammal cykel
Fin utsikt
Ljuset kommer in från fyra håll
Ett stenkast från väderkvarnen ligger Cafe Korskullen som har öppet fred-sönd nu i maj.
Titta gärna in på mitt instagramkonto som du hittar lite längre ner i högerspalten.

Önskar dig en fortsatt fin söndag!



5 kommentarer:

  1. Åh vilken läcker gammal cykel, jag älskar gamla saker. Äldsta sonen suckar varje gång jag kommer hem med gamla prylar, han säger att jag vill vrida tiden 100 år tillbaka. Men jag nöjer mig med att blanda det gamla med dagens moderiteter istället =)
    Det kommer bli hur mysigt som helst i kvarnen för dig i sommar, önskar jag får vägarna förbi någon gång!
    Hoppas du får en fin avslutning på veckan!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Så fint ljus.....följer dig här då och då....hoppas det är väl med dig. Förstår att du experimenterar en hel del med ditt keramiska språk. Tittat in på din insta och pin också. För egen del har min bloggsida blivit som en enkel hemsida och blädderbok nu. Jag tittar inte så mkt på bloggar numera. Tror att det ersätts av andra forum. Allt gott till dig Ann! Varm kram fr Tina på Hönö

    SvaraRadera
  3. Vilken jättehärlig miljö det är i kvarnen och det verkar ju dessutom ljust och fint genom fönstren.
    Ser fram emot att kanske få medverka lite där! :)
    Vilken läckra bilder du har på instagram. Jag måste fixa en ny telefon så jag också kan få ett konto där. Min urkassa telefon har jag aldrig blivit sams med, dessutom tar den hemska bilder! Nu blev jag lite peppad här!
    Ha det bra!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Vilken spännande miljö och den gamla cykeln är en härlig rekvisita! Det här blir säkert ett bra ställe och passande med ett café i närheten.
    Kramar /Cia

    SvaraRadera
  5. Finare ställe kunde du inte ha hittat,
    kommer bli perfekt för din keramik.
    Och Instagram är roligt, så snabbt och
    enkelt, jag gillar det mycket också.
    Ha en fin långhelg
    Kramar/AM

    SvaraRadera