Ann Kåge Form

fredag 4 september 2015

Sista helgen...

... i väderkvarnen för i år. Känns lite sorgligt men kanske blir det en fortsättning nästa år. Annars  ser jag fram emot en fin höst med olika marknader som jag kommer att vara med på.

Väderkvarnen på korskullen

Denna helgen pågår Östgötadagarna med många evenemang i hela länet. På Korskullen håller fiskartorpet öppet av St. Ragnhilds gille mellan 11 och 16 och väderkvarnen och cafeét mellan 11 och 17 både lördag och söndag. I väderkvarnen kommer två gästutställare att visa sina alster. Marie Nilsson, textilier och Nicole Ericsson ull m.m.

Korskullens café
Fiskartorpet till vänster
Hoppas ni har fina septemberdagar och välkomna till Korskullen!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår om det känns lite vemodigt efter sommarens alla helger i kvarnen! Du har väl nästan flyttat in där nu, med allt vad det innebär! :)
    All lycka önskar jag dej i helgen och hoppas på många besökare!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får mycket folk och att vädret är med er! Tänk, att du har haft denna härliga kvarn hela sommaren, och jag som fick vara med på ett hörn! Jätteroligt!
    Här blir det heldagsrep. imorron med alla medverkande i vårt stora projekt med Damkören,så jag vet vad jag gör!
    Önskar dej all lycka i helgen med massor av köpglada människor!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen haft en underbart vacker arbetsplats denna sommar.
    Hoppas denna sista dag i kvarnen blir en riktigt fin avslutning.
    Kram Annica

    SvaraRadera